canos

HEJSAAAAN @ Canos place!

Publicerad 2011-11-08 19:08:15 i Allmänt,

Hej, LINUS här ! Denna blogg drivs av canos (den kända fiskmåsen). Nu råkar jag (linus) komma åt tangentbordet en aning, det är därför jag bloggar. Denna blogg kommer uppdateras ungefär två gånger i veckan då jag brukar ha gymnastik. Jag (linus) brukar mata min canos, vid dessa tillfällen uppdaterar jag ! Dom är väldigt heligan för då får nämligen jag också mat (kokosfrön) då kan jag bli lite groggy men det kommer säkerligen inte märkas här på bloggen! Nu ska jag mata canos, PUSS /LINUS!
HÄR ÄR MIN SÖTNOS (THIS IS MEE/CANOS) ÄLSKAR DEJ BÄSTIS<3333

Kommentarer

Postat av: vill ha whiskey frön!

Publicerad 2011-11-08 19:21:55

GAASH VILKEN BRA BLOGG!! KOMMER LÄSA DEN VARJE DAG!!

Postat av: fanny<33

Publicerad 2011-11-09 08:24:28

bra blogg:D<3hah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela